niedziela, 19 czerwca 2016

Jak poznałem super laskę przes sex telefon

To było zeszłego roku po rozstaniu z swoją laseczką szukałem czegoś nowego. Chciałem się trochę pobawić i pewnego wieczoru zadzwoniłem na sex telefon wybrałem najładniejszą dziewczynę na portalu - fotomodelkę. Jakie było moje zdziwienie kiedy po naszej długiej rozmowie sama zaproponowała mi spotkanie i prawdziwy seks. Powiedziała, że jestem najlepszy odkąd tak sobie pracuje i chce mnie przelecieć. Już następnego dnia byłem w jej mieszkaniu, po wypiciu po lampce wina, które przyniosłem wylądowaliśmy w łóżku. Przerobiliśmy chyba wszystkie możliwe pozycje, ona miała wielokrotny orgazm a ja finiszowałem 3 razy. Było naprawdę zajebiście. Spotkaliśmy się jeszcze kilka razy ale potem ona niestety wyjechała pracować do stanów zjednoczonych jako profesjonalna modelka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.